Kotak Mahindra Bank Customer Care Number, Email ID, Toll Free Helpline

Kotak Mahindra Bank customer care number and toll-free helpline number are available on this page for the of existing and prospected customers of KMB. We are sharing the regional customer care numbers too to get the customer service help. Here below you can also find the useful answers of all general questions of customers such as how to contact Kotak Mahindra Bank customer care, what is the customer care number of Kotak Mahindra Bank, what is the helpline number of Kotak Mahindra Bank customer care, Kotak Mahindra Bank customer care, Kotak Mahindra Bank customer care contact details, Kotak Mahindra Bank contact details etc. You can also get the list of their branches contact numbers.

Kotak Mahindra Bank is one of the well-known banks in India. It provides various banking products and services and the various banking options. The banking options offered by them are Personal Banking, Business Banking, Corporate Banking, Commercial Banking, NRI Banking and  Agri Business Banking. Some of the banking options offered by them are Accounts & Deposits, Cards, Investments, Loans, Convenience Banking, Net Banking, Immediate Payment Service, Kotak Payment Gateway, Mobile Banking, Unstructured Supplementary Service Data (USSD, SMS Banking, Alerts and Phone Banking. It also offers debit/atm cards to the customers and the cards are Business Class – Gold Debit Card, Business Power – Platinum Debit Card, Classic Debit Card, Gold Debit Card, Platinum Debit Card and Privy League Platinum Debit Card. There are are many more products and services offered by Kotak Mahindra Bank. Kotak Mahindra Bank also provides customer care support for the proper knowledge of all the products and services it provides and also for the queries, questions, issues and support. In this post, we will be sharing all the customer care support for the customers provided by Kotak Mahindra Bank.

Kotak Mahindra Bank Office Contact Details

Kotak Mahindra Bank Credit Cards Customer Care Number

Kotak Mahindra Bank NRI Banking Customer Care

Kotak Mahindra Bank Customer Care

The customer care support provided by the Kotak Mahindra Bank for the customers includes customer care toll-free numbers, customer care numbers, email ids, etc. Customers can choose any of the support according to the need.

Kotak Mahindra Bank Customer Care Number: 1860-266-2666

This is the customer care nontoll free number provided by Kotak Mahindra Bank for the customers for the inquiries and support. This number can also be used for the hot listing or report the loss/stolen debit/atm card of Kotak Mahindra Bank. It is available at service 24×7 in all 365 days and it is a toll-free number so call charges may not apply.

Kotak Mahindra Bank Customer Care Number (If calling from abroad): +91-22-66006022

This is the customer care number provided by Kotak Mahindra Bank for the customers for the inquiries and support while calling from abroad. This number can also be used for the hot listing or report the loss/stolen debit/atm card of Kotak Mahindra Bank. It is not a toll-free number so call charges may apply.

Kotak Mahindra Bank Toll-Free Number (For SME Banking): 1800 209 5600

This is the toll-free number of Kotak Mahindra Bank for SME Banking or Commercial Banking users and it is available at service from Monday to Friday from 9:30 a.m. to 6:30 p.m.

Kotak Mahindra Bank Customer Care Email ID

Customer Care: service.bank@kotak.com

Life Insurance: clientservicedesk@kotak.com

General Insurance: care@kotak.com

Securities: service.securities@kotak.com

Car Finance: service.carfinance@kotak.com

SME Banking: customerfirst@kotak.com

Wholesale Banking: custodyproduct@kotak.com

This is the customer care number provided by Kotak Mahindra Bank for the customers for the inquiries and support. Customers can mail on the above id anytime.

Kotak Mahindra Bank Customer Care Numbers (City Wise)

Here we are sharing the customer care numbers of Kotak Mahindra Bank (city wise). Customers can contact these numbers according to their cities for the inquiries and support. These numbers are available at business hours only and are not toll-free numbers so call charges will apply. Check them out.

Kotak Mahindra Bank Ahmedabad Customer Care Number: 66006022

Kotak Mahindra Bank Allahabad Customer Care Number: 011-66006022

Kotak Mahindra Bank Amritsar Customer Care Number: 95161-65006022

Kotak Mahindra Bank Ankleshwar Customer Care Number: 95265-6646022

Kotak Mahindra Bank Bangalore Customer Care Number: 66006022

Kotak Mahindra Bank Bardoli Customer Care Number: 95261-66006022

Kotak Mahindra Bank Chandigarh Customer Care Number: 0161-65006022

Kotak Mahindra Bank Chennai Customer Care Number: 66006022

Kotak Mahindra Bank Coimbatore Customer Care Number: 66006022

Kotak Mahindra Bank Goa Customer Care Number: 9522-66006022

Kotak Mahindra Bank Gurgaon Customer Care Number: 9511-6600602

Kotak Mahindra Bank Himmatnagar Customer Care Number: 9579 66006022

Kotak Mahindra Bank Hyderabad Customer Care Number: 66006022

Kotak Mahindra Bank Indore Customer Care Number: 011-66006022

Kotak Mahindra Bank Jaipur Customer Care Number: 6536022

Kotak Mahindra Bank Jalandhar Customer Care Number: 95161-65006022

Kotak Mahindra Bank Kadi Customer Care Number: 9579-66006022

Kotak Mahindra Bank Kanpur Customer Care Number: 011-66006022

Kotak Mahindra Bank Kapurthala Customer Care Number: 95161-65006022

Kotak Mahindra Bank Kochi Customer Care Number: 0422-66006022

Kotak Mahindra Bank Kolkata Customer Care Number: 65506022

Kotak Mahindra Bank Kottayam Customer Care Number: 0422-66006022

Kotak Mahindra Bank Lucknow Customer Care Number: 011-66006022

Kotak Mahindra Bank Ludhiana Customer Care Number: 65006022

Kotak Mahindra Bank Mehsana Customer Care Number: 9579-66006022

Kotak Mahindra Bank Mohali Customer Care Number: 95161-65006022

Kotak Mahindra Bank Morbi Customer Care Number: 95281-66006022

Kotak Mahindra Bank Mumbai Customer Care Number: 66006022

Kotak Mahindra Bank Nagpur Customer Care Number: 9522-66006022

Kotak Mahindra Bank Namakkal Customer Care Number: 9544-66006022

Kotak Mahindra Bank Navsari Customer Care Number: 95261-66006022

Kotak Mahindra Bank New Delhi Customer Care Number: 66006022

Kotak Mahindra Bank Noida Customer Care Number: 9511-66006022

Kotak Mahindra Bank Panchkula Customer Care Number: 95161-65006022

Kotak Mahindra Bank Patna Customer Care Number: 033-65506022

Kotak Mahindra Bank Phagwara Customer Care Number: 95161-65006022

Kotak Mahindra Bank Rajkot Customer Care Number: 66006022

Kotak Mahindra Bank Sankari Customer Care Number: 9544-66006022

Kotak Mahindra Bank Surat Customer Care Number: 6600602

Kotak Mahindra Bank Unjha Customer Care Number: 9579-66006022

Kotak Mahindra Bank Vadodara Customer Care Number: 6646022

Kotak Mahindra Bank Vallabh Vidya Nagar Customer Care Number: 95265-6646022

Kotak Mahindra Bank Valsad Customer Care Number: 95261-66006022

Kotak Mahindra Bank Vapi Customer Care Number: 95261-66006022

Kotak Mahindra Bank Varanasi Customer Care Number: 011-66006022

Kotak Mahindra Bank Visnagar Customer Care Number: 9579-66006022

Official Website: www.kotak.com

For more and reference, customers can visit the official website of Kotak Mahindra Bank, mentioned above.

Social Profiles

Facebook Fan Page: facebook.com/KotakBank

Twitter Handle: twitter.com/KotakBankLtd

Google+ Profile: plus.google.com/+KotakBankLtd

Instagram Handle: N/A

LinkedIn Profile: N/A

YouTube Channel:  youtube.com/user/KotakBankIndia

These are the entire available official social profile account links of them, by following these links customers can keep in touch with them and get all further updates directly on their timeline.

Important Links

Grievance Redressal: www.kotak.com/grievance-bank-services.html
This link is having the grievance redressal information of Kotak Mahindra Bank. Customers can follow the link and can redress their grievances to Kotak Mahindra Bank.

Debit Card Info: www.kotak.com/personal-banking/cards/global-debit-cards.html
This link contains all the information related to all the debit/atm cards of Kotak Mahindra Bank.

Summary

What is the Customer Care Number of Kotak Mahindra Bank?

Kotak Mahindra Bank Customer Support Phone Numbers
Customer Care Number 1860-266-2666
Calling from Abroad +91-22-66006022
For SME Banking 1800 209 5600

 

How to contact Kotak Mahindra Bank Customer Care (Other Ways)?

Kotak Mahindra Bank Customer Support Email IDs / Important Links
Customer Care Email ID service.bank@kotak.com
Life Insurance  clientservicedesk@kotak.com
General Insurance care@kotak.com
Securities service.securities@kotak.com
Car Finance service.carfinance@kotak.com
SME Banking customerfirst@kotak.com
Wholesale Banking custodyproduct@kotak.com
{ 133 comments… add one }
  • dipak November 27, 2017, 2:53 pm

    refund sip

  • Scarlet D'silva November 11, 2017, 9:19 am

    Hi,

    I got my salary account with Kotak Mahindra Bank and also hold a mutual fund account. I need to link both my accounts(salary and mutual fund account).

    Can you please arrange for someone to contact me in this regards?

    Regards,
    Scarlet

  • muthuramalingam November 7, 2017, 9:15 am

    Debit card ennaiku varum sir

  • KANWAR DEEP SINGH October 18, 2017, 7:56 am

    Opend new bank account on 25/09/2017 with name : Kanwar Deep Singh, CRN: 2198868877, A/C.NO. 1913606709 , but not received my ATM CARD till date.

    Please send ATM CARD soon so that I can start banking.Hoping positive reply soon from your side.

  • vinay kumar October 6, 2017, 8:24 am

    Sir mera debit card mujhe nhin mila he plz give me my debit card sir

  • Inchara September 26, 2017, 9:44 am

    FRAUD by Kotak bank

    I filled an application to open an salary account with kotak bank employee Dhanesh who visits our campus on 30th August 2017. I’ve shared all my personal details like adhar card, pan card, photo to open salary account for my existing. Its been 4 weeks since i filled the application form. the account has still not been opened nor i’ve got the rejected application from Kotak bank. If i try to contact the Kotak employee Dhanesh. He doesnt receive calls. If i contact the help desk in our campus, they are not responding properly. What does it mean to collect all the details? Its not right to collect details in the name of account opening and sell it off to someone.
    Quick response is appreciated

  • anilkumar September 16, 2017, 1:30 pm

    dear sir my name is Anil Kumar last 15 days credit card new application not resabed 2 times a play 2 times rejected wantedley bank person phone asked I want credit card what is prasaa service verry bad very bad my no 8099236697

  • ajas September 10, 2017, 12:56 pm

    My self ajas having an account in your bank bearing no 2212665718 kakkanad branch ernakulam my credit card application number= 1720608283160. Two months before one of ur executive named shakeer gave me a offer regarding credit card. For that i need to deposit initial payment of rs 50000 as per ur executive promise i ll get my credit card within 21 working days..now almost 2 months completed still I didn’t get any information from ur bank regarding this issue.now that executive resigned from ur bank so i got a number of his manager , sometimes he is not even answering my calls also.this is the first time am facing this kind of issue.very pathetic.if possible kindly do the needful at the earliest
    Ajas
    9961913194
    9745998412

  • Umesh Arya July 21, 2017, 1:59 pm

    Request to you have one query regards my unnesesary deduction which is deducted for non mantance charge no one customer care accociate appling rule they r making full kindly contack me and reverce my account balanace.

    Mobile number is 8285571749
    Account number is
    5111787616
    This is my salary account and bank getting charge for non mantanance this now I am using debit card/ Credit card both if my amount not credited in my account i ensure you stop all services from you

  • Rahul mokle July 13, 2017, 9:31 am

    Request to you 8 have one query regards my unnesesary deduction which is deducted for non mantance charge no one customer care accociate appling rule they r making full kindly contack me and reverce my account balanace.

    Mobile number is 9028777216.
    Account number is
    688010285632
    This is my salary account and bank getting charge for non mantanance this is frod i would like to know status…???

  • Faizal saleh June 28, 2017, 11:00 am

    Mene sar kab se rajister kar chuka hu leki n kuch aya nahi

  • Pawan kumar Goyal June 24, 2017, 7:21 am

    Kotak Bank Branch Aditya Moll Code 5289 Complant Quarry No 1-6871896463 Date 26.03.17 & Service Request No 7233660261 Not Response & Bank Staff Not Responce

    • kotak Mahindra Bank Ltd. June 29, 2017, 4:16 am

      Dear Mr. Goyal,

      Thank you for banking with Kotak Mahindra Bank.

      We regret the inconvenience caused to you.

      We wish to inform you that as per the revert received from the concern team the mentioned transaction has been successfully settled to Axis Bank.

      Assuring you of our best services at all times.

      Regards,

      Team Kotak

  • Ranvir Singh Chauhan May 12, 2017, 11:07 am

    I was having salary account No 209010099254 in ING Bank(Now Kotak Mahindra Bank). I left the service two year before, no salary was coming. On 02 Dec 16 an amount of Rs. 575, 575&1150 was debited from account for non maintenance charge where as balance in account never come down below 18000 on being asked the bank tolled that min balance to be maintained for salary account is 25000. I was not aware of this. I have applied to convert the account in saving account in Dec 16 and since than I am maintaining balance more than 40000.I was told that you maint minimum balance for three month, thereafter the debited amount for non maintenance will be credited in your account. But I am sorry to say that the debited amounts have not so far been credited.

  • Chandra Shekhar April 6, 2017, 10:06 am

    Very bad service provider Kotak Mahindra Bank.

  • Anandkumar d April 3, 2017, 10:58 am

    hello this is Anand…i have salary account in kotak bank ,we are closing the account but i don’t know how to closing the account we need help urgent……

  • Sruthi April 1, 2017, 3:49 am

    Very good

  • Manjunatha March 31, 2017, 6:20 am

    Can u please help me how to talk to kotak mahindra bank customer care. Can u please help me by giving me contact number. I m from banglore. My number is 7348930270

  • Usha March 15, 2017, 5:58 am

    Can you please help me out to close my Insurance policy

  • Usman March 14, 2017, 11:04 am

    Worst service inaver seen like this type of service.

  • Usman March 14, 2017, 11:01 am

    The worst service I never seen.like this type of service

  • SYED SHAMSHUDDIN February 28, 2017, 11:23 am

    Dear Sir.

    I have applied for personal though Kotak Mahindra bank

    please update the status of my pl appl.

    contact No. 7829598207

    Thanks & Regards

    Syed Shamshuddin

  • G.Rajesh February 13, 2017, 11:25 am

    Plz resend my bals now

  • G.Rajesh February 13, 2017, 11:22 am

    My account bals 1000 rs is cutting. But why ? Plz reasions to send my mail id

  • chandrabhan February 12, 2017, 7:52 am

    I have saving acount in your Bank.
    Bank deduct Rs. 2435 From my account . Now I would like to close my account.

  • E.shivashankar February 9, 2017, 12:05 pm

    Provide my amount

  • E.shivashankar February 9, 2017, 12:03 pm

    My amount deducted from my salary account so plz provide into my account

  • Mahendra February 5, 2017, 3:12 pm

    Please provide your mail id to mail you, its urgent.
    9920710511

  • Krunal Vyas February 1, 2017, 9:36 am

    Krunal Vyas
    I had opened an account in Kotak kalbadevi branch Mumbai . The consern person Mr kamlesh Patel Mr Chetan Patel . And hemant Yadav . Had committed to give the swipe machine within 15 days. It’shad been two month but still they just ignore ing to do so.

  • Krunal Vyas February 1, 2017, 9:36 am

    I had opened an account in Kotak kalbadevi branch Mumbai . The consern person Mr kamlesh Patel Mr Chetan Patel . And hemant Yadav . Had committed to give the swipe machine within 15 days. It’shad been two month but still they just ignore ing to do so.

  • mahendra kumar January 30, 2017, 4:46 pm

    Myself Mahendra kumar .I have heard the news that kotak mahindra Bank is searching for premises for establish its first ever branch in city Farrukhabad(u.p),209625. My Premises is situated in main business point.
    address- Lal Gate Tiraha panchal Ghat Road near Roadways Bus Stand, Farrukhabad(u.p),209625.
    pelase contact us

  • pawan kumar January 19, 2017, 5:25 pm

    Sir koi help line number bhi nahin lag raja so plz help

  • pawan kumar January 19, 2017, 5:22 pm

    Name-pawan kumar a/c-9712287785 mene SBI ATM se rs.5000nikalne gaya lekin Withdral nahin hua phir bhi mere account se rs.5000 Kat gaye he sir please mere rupees bapas bhejane ka kasht kare ya koi rashta avashya vatane ka kasht Kate plz,. MO.9536300684. (date-19-01-2017)

  • Madhuri January 17, 2017, 3:39 pm

    I had opened the savings account in your respected bank and got the kit today but not got the pin of the debit card. Please help me out with thi.

  • Faiyaz Khan January 16, 2017, 11:11 am

    A/c no 861010053362
    C r n no 99505350
    Kotek mahendra bank ka acont hi
    Hamara name rites Kumar ke name account hi
    Hmara Bailence 3000 hzar kt gya kiyu kta sar please hmara Bailence kiyu kta
    Hmara Bailence wapas kijiye

  • Sudhir jha January 15, 2017, 4:47 am

    Hi me meri transpo ke lia lon lena chhahata hu so pliz help

  • Sudhir jha January 15, 2017, 4:41 am

    Indatri lon track

  • Bhagwan singh January 11, 2017, 2:29 pm

    Mene apne document 27/12/1016ko summit Kar diye the lakin Mike na kawal galat jankari di gayi or saving account ki jagah trading or demat account bhii muje bina batay open karne k liye kah rahe h m Ajmer branch kachery road k manager or assist manager shivani n muje or mere dost maksud Ahmed S 152000/-rupee k catch bhi le lie.ybatakar ki aapka account 2din m open ho jayga jo ki abi tak open nahi hua h please enke liye kareywai jarur Kare

  • Teekamram chaudhary December 24, 2016, 7:17 am

    Saving account number 9912459838 date 29/11/2016 ko documents sammit kiya he instakit abhi tak active nhi huaa customers care me 7/12/2016 complaint bhi kya koi response nhi mila. I am not satisfied on branch complain n. 1-6104526621

  • Priya December 20, 2016, 5:10 pm

    As many times i went to bank i didn’t get cash..they said cash is not available in the bank..so what i do?
    Branch kotak mahindra kanganpur road branch sirsa (hry.) 125055
    Mob no.9215621923
    Account no.4911729678

  • Priya December 20, 2016, 5:03 pm

    As many times i went to bank i didn’t get cash..they said cash is not available in the bank..so what i do?
    Branch kotak mahindra kanganpur road branch sirsa (hry.) 125055
    Mob no.9215621923

  • Thangavelu Muthuvelu December 20, 2016, 7:12 am

    i have just now opened an online sb account please send atm card net banking pin cheque book at the earliest
    MUTHUVELU

  • govind borle December 20, 2016, 4:33 am

    Money deduct 4000 rs from my a/c. Without any information.
    No service recd.from bank

  • ranjit kumar December 17, 2016, 1:40 pm

    Me ap se bijaness lone ki madat chahta hu ap meri ma

  • gaurav Chauhan December 16, 2016, 8:41 pm

    i am phasing many problem using kotak bank account without informed deduction many amount by account

  • monu dhakar December 15, 2016, 2:01 pm

    bilkul bhi achhi service ni h kyonki mere accunt se her months rupy ud jate h kabhi 100rupay ya kabhi 500 rupay ase is bank se main santust ni hu

  • Ramyashree December 15, 2016, 9:44 am

    I am not able to reach ur costumer care

  • Beena Jogadia December 15, 2016, 4:46 am

    Toll Free no 24×7 is not working, cant get through the no

  • Amar December 13, 2016, 8:16 am

    Hi kotak,
    I m trying to contact you but your customer services very poor so unable to connect .please update my new No with my Ac ..0011862468

  • ankit kumar December 12, 2016, 11:17 am

    I waan change my email id email id is ankt21297@gmail.com

  • vijay n kothari December 8, 2016, 8:48 pm

    We are out of India . I have one policy no 01192723. I want to know how much amount I will get if I surrender the policy . Please send your reply to the given email address

  • uday December 8, 2016, 6:57 am

    very worst customer care…

  • jagruti December 7, 2016, 3:14 pm

    Bekar service 4 pin nubar bheja or card abhi tak nhi bheja 1 yaer hogya

    • KOtak bank December 8, 2016, 11:10 am

      Dear Customer,

      We request you to elaborate your concenrs at solutions.bank@kotak,com to assist you further.

      Regards
      Kotak Team

  • Rahul December 7, 2016, 12:11 pm

    Bilkul bhi acchi service nahi hai

  • nagendra singh December 5, 2016, 3:02 pm

    madarchod bank hai

  • sachin December 5, 2016, 9:29 am

    Bakwaas service hai.. Call kiya to lagta nahi

  • Dharma mukhiya December 4, 2016, 7:46 pm

    aap ka help number toll free nahi hai aro lagta nhi hai so bad main to bohot paresan hu

  • Dharma mukhiya December 4, 2016, 7:43 pm

    aap help number toll free nahi hai aro lagta nhi hai so bad main to bohot paresan hu

  • SIVAKUMAR December 4, 2016, 2:10 pm

    I activate callback on customer care number.

    Only computer voice call incoming many time.

  • SIVAKUMAR December 4, 2016, 2:04 pm

    Kodak mahindra very waste customer care service.

  • Krishna kant singh December 2, 2016, 6:02 pm

    Diar sir,
    Mai aaj cust care me call kia tha but mere call ko 40 min tak hold pe rakha gya or koi responce nhi dia gya.mujhe pata karni thi ki kisi dusare a/c jaise state bank of india me paisa urgent transfer karna tha.pr unhone mere help na karke mere call ko hold pe rakh dia.merw sath bahut bura kia.

  • Dayanand December 2, 2016, 5:11 pm

    Hi sir, this is Dayanand, Today I’m facing problem I don’t know bank has deducted my amount like 1340…..I left job but I didn’t close my salary A/C Because..I’m…waiting for Pf, My Pf will come in that A/c only…

    plese do call back

    • SIVAKUMAR December 4, 2016, 2:07 pm

      My bank amount 2400 rupess minused without any proof of messages from bank side of Kodak bank.

      When I call Kodak bank customer care.. No response from them..

      Really very worst service…

  • V Sreenivasarao December 2, 2016, 3:51 pm

    My A/c no :0311689956 Name:v Sreenivasarao you are given salary account 6 months back but salary not credidet up to now u people are not updated as salary account but I have been deducted 690+690 (Oct+sep) minimum non maintenance fee in 2 and December so plz revert my amount and close my banking account+credit card amount mobile number:9948011920. 9581573058. Crn number:185203540

  • dinesh patil December 2, 2016, 5:07 am

    My A/c no -4811751465
    I parches cake I mongini shop cake amouni is 360 rs I use card ,1 time swip card pement not done 2nd time same thing happen ,I told them 2 time manry cut to my account they told come next day they chaking then give extra amount ,next day they told me no money come there account so I paid 3 time I take 1 cake and paid 3 time 360+360 not come in my account so pls tail wear is my money pls send yo my account

  • Deepak.J November 30, 2016, 9:35 am

    Good ,

  • vishal kathiriya November 28, 2016, 11:36 am

    Vacancy
    Job

  • Naveen kumar. N November 22, 2016, 7:43 am

    Hi sir, this is naveen i have got an credit card requst from your telicaller plese do call back

  • vaishali November 19, 2016, 12:57 pm

    Dear sir, I have worked in kotak mahindra bank head office (ofrole) in 10 months from joining month to till today m facing problem no one helped or helping me so please help me sir. My salary a/c showing always hold amount or negative balance y I don’t know every month bank has deducted my amount like 900, 1000, 1500 that’s y I left job but I didn’t close my salary a/c because m waiting for Pf my Pf will come in that a/c only.

  • Chinta Nagarjuna Rao November 16, 2016, 7:22 am

    I am receiving SMS alerts of an accounts APIIC – IALA, Jawahar Auto Nagar, Vijayawada for which I was one of the signatory three years ago. I am being disturbed . I have given a letter to the branch concerned to not to send but no action is taken. I have also given letter duly signed by the Zonal Manager and Finance Manager but nothing could be done. I request the bank authorities to take action to remove my number from the SMS alerts .

  • chethan November 14, 2016, 5:09 pm

    Hi Team,

    This is to inform you that an year back i have opened the salary account with your bank however i m using that account for an year and now its automatically amount showing with bank was -4k negative balance. pls request to help me to reversal of the negative balance and i am ready to use the / continue the baking service with you branch. Looking for your valuable assistance.
    A/C No : CIF No XXXXXX98

  • Prince Pandey November 14, 2016, 5:21 am

    Bad servicd

  • shirke Samadhan November 12, 2016, 6:21 am

    sir i need substaff job,my experiance ,saraswat an svc bank sub staff plz give me job in kotak bank

  • Raj Kumar Shukla November 9, 2016, 4:32 am

    Dear sir today transfer Rs. 40000 in my Trading account ammount debited from my account but not credit in my Trading account

  • Yasir Arafat November 8, 2016, 1:51 pm

    Kotak mahindra bank service is now good. There are so many indirect taxes lie

  • Shyam Vishwakarma November 8, 2016, 7:18 am

    Toll free number not getting connected since last 3-4 days.
    Hopeless to choose to call on tollfree.

  • amaleah chandra basak November 5, 2016, 4:51 pm

    please give the name of representative of car insurance person and give the mobile no for contact to amaleshbasak@gmail.com or my mobile No 9635629561 , 9475728285

  • sandp sonawane November 2, 2016, 8:06 am

    I had given mail regarding PL closing since last 15 days . Still no correct action taken yet. Executive continuously calling and threatening regarding EMI deduction.

    Kindly Consider it on top priority.

  • sandeep kashyav October 18, 2016, 1:14 pm

    very bad service of courier dept i very unhappy with kotak mahindra

  • nabnit kumar October 7, 2016, 11:22 am

    I am your customer name –Nabnit kumar
    Customer Id -191235210.
    Complain No-1-5570965661

    Balance deduction of 10000 thousand from my AC but I have not Received in single ruppes.
    I am complain to customer care they told me after 7 day refund amount to your Ac.
    1 month to go amount in not refund in my account.
    please revert me.

  • Gurjeet Singh Bhambra October 5, 2016, 8:45 am

    Kotak Mahindra Bank DLF Galleria Gurgaon Refuses to close account of my deceased mother in spite of giving Death Certificate and my proof of relationship.

  • PUSHPA JAIN October 3, 2016, 7:24 am

    I was having a s.b. a/c no.- 527010042394 with ING VYSYA BANK since last more then 10 years, which now has been merged with you. In my a/c Rs.10481/= was the balance on 03/07/2016 & on 19/08/2016 after deducting AMC for debit card balance was 10252/62.
    But to the great surprise tome, for july-460/= & for Aug. 345/= were debitted from my a/c for nmb while all the time the balance was more than 10000/=. Is it not a fraud? Pl. explain & correct mya/c balance.
    PUSHPA JAIN, 9819202563, pjmrig@yahoo.co.in

  • Faruk Ahamed October 1, 2016, 2:57 am

    I m very upset from kotak mahindra bank sevice. I m trying so many time toll free no. 18001026022 and 18602662666. But both the are not working. I have complaint against my bank charges.

  • ashish September 30, 2016, 9:55 pm

    yesterday i use ur atm machine in rkpuram sector 1 for widraw cash cash was not coming from the machine this thing i do at around 10.15 pm around two times and early morning around 3.00 am message show in my mobile my money deducted i haven’t receive money from ur machine how can u deduction from my account i call in customer care but there is no response. what kind of service u provide.

  • Rashmi Aggarwal September 27, 2016, 6:35 pm

    I am never able to use my debit card for online payments. Its a very difficult task. Every time it tells me your card is blocked. Please consider this as urgent.

  • tataraomeaomeesala September 27, 2016, 8:24 am

    Sir my account balance is debited

  • Iris Tito September 21, 2016, 6:37 am

    My password is locked, need help urgently. Please call me at 7259803824 immediately. I tried several options from the online portal, with no help.

  • Jay Satwara September 17, 2016, 1:04 pm

    I been feeling cheated from kotak bank while paying for my kotak bank credit card I made the payment twice by mistake and raised a service request with the customer care for reversal of one amount. After a few days I received an call to provide an scanned copy of an cancelled check which also I did and was given 3 days TAT and a few days back I received an email saying my service request is successfully processed. But now i have not received any amount and when I call you customer care they say i will have to raise a fresh request for the same also the guy on the call was so arrogant unprofessional that I couldn’t believe this was kotak bank. He was not able to raise a request for me neither was he able to connect the call to any senior member.
    I want my money bank asap or else i will be approaching the consumer forum to get the interest on my amount and for the shortfall and harassment that i am feeling due to your lazy approach towards customers.
    Details of the service request are as follows-
    Service Request Number
    : SR#1-5572015871
    Customer Name
    : JAY SATWARA
    Service Request Type
    : Excess Credit Refund
    Date of Request (MM/DD/YY)
    : 04-Sep-2016 01:05:15

  • Sunil kumar September 17, 2016, 9:18 am

    Sir,
    Mera office ki salary apka bank m jo mane account open krwa rkha hai usme aate hai but sir is br salary to aaya usme se 500rs nhi aaya hai
    And apka loge k customer care no laga bhi nhi rha hai
    Plz apni hlp line customer care no ko open kryee jise m information le sakuuu

  • abhishek kumar September 16, 2016, 10:20 pm

    I need check our policy ditel

  • S.N.Kulshrestha September 10, 2016, 3:25 pm

    I have newly constructed premises 1300 sqrt to open new branch at ksaganj.ksaganj distt.

  • MVVS .MURTHY September 3, 2016, 1:30 pm

    I am giving you the details received from irctc here under for your information
    care@irctc.co.in
    Attachments7:33 AM (11 hours ago)

    to me
    Dear Customer,

    Kindly note that the amount will be refunded in the same account from which you had made the payment. We assure you that the refund will be provided to you only.

    Kindly note that we have refunded the amount as per the following details and it may take 3-4 working days for net banking/direct debit facility and 6 – 7 days in case of payment gateways after actual refund date, to be reflect in your a/c..

    Please contact your banker KMB for confirmation with the given details.

    PNR: 4123007310 Transaction Id: 100000583123826

    RFND AMT STATUS SETTLEMENTID
    ACTUAL REFUND DATE

    600.0 REFUNDED 100000583123826 30-Aug-2016

    PNR: 6555723395 Transaction Id: 100000584517836

    RFND AMT STATUS SETTLEMENTID
    ACTUAL REFUND DATE

    1240.0 REFUNDED 100000584517836 26-Aug-2016

    PNR: 6455724307 Transaction Id: 100000584548644

    RFND AMT STATUS SETTLEMENTID
    ACTUAL REFUND DATE

    1240.0 REFUNDED 100000584548644 23-Aug-2016

    kindly refund those amounts to my account at STATE BANK OF HYDERABAD,PM PALEM BRANCH,VISAKHAPATNAM.

  • MVVS .MURTHY September 3, 2016, 1:25 pm

    Dear Sir,
    I have booked train tickets through irctc and made payment through payment gateway of kotak mahindra bank which is tied up with state bank of hyderabad. and i have cancelled those tickets and irctc has given refund information that these amounts were already refunded to KMB but till today i have not received single pie to my account. your 24*7 number is not at all working. those amounts are already refunded on 23-08-2016, 26-08-2016 and 30-08-2016 for rs. 1240/-,rs.1240/- and 600/- respectively.
    kindly redirect the payments to my account.

  • Samar Jeet Tripathi August 26, 2016, 9:30 am

    one month has passed but my account no 9512407765 has not been activated

  • Sunny Sarna August 21, 2016, 12:10 pm

    I was trying to recharge online for mobile.. balance was deducted two times but I have not received that in my mobile.. please confirm what should be the next step because there is no any toll free no. Of this Kotak bank .. they are not adhering customers query …there was an ivr in which there was an announcement that call is going to transfer to our customer care but there was no response then they do not care about our balance deduction they only disconnected the calls and not provide help to customer …

  • Sunny Sarna August 21, 2016, 12:05 pm

    I have called to toll free no. Of Kotak bank , but actually it was chargeable . No. Is 18602662666 , it’s total misguidance towords the customer ..

  • Sakshi August 20, 2016, 7:15 am

    Not able to get through any of your customer care no.

  • Sarudhan kumar August 17, 2016, 3:31 pm

    Toll free number Satrudhan kumar mobil no 9871276574

  • B Pochaiah August 11, 2016, 11:53 am

    Sir I am withdrawing a amount(2000) in nizamabad. date 30/07/2016 by axis ATM machine I dont get amount .ATM machine problem security say to me give complete branch.i went to branch said my problem he say to me don’t worry you’ll receive within 7working days.i say but 7 working days complete.he say it is central processing wheneve got I don’t know. now what do . please help me sir

  • Preetam Gupta August 11, 2016, 5:27 am

    Maine 08/08/16 ko ek ticket book kiya tha jiska paisa to kat gya lekin aaya nhi. Main aaya ki kisi takniki karan se success nhi ho paya to aapka balance wapas kar diya jayega 3 – 4 working days me. Lekin abhi tak aaya nhi 503rs please refund my balance.

  • Aneelkumar August 7, 2016, 3:13 pm

    Hi. I am not using kotak bank credit card from last 1.6 year but my account got debited. I am not able to reach u by toll free numb. Pls help.
    Acc no 7911428428
    Ph 9538985899

  • Lokesh July 13, 2016, 8:00 am

    regarding current account opening Mobile number 9740077977

  • Dhaval Radadiya May 23, 2016, 12:31 am

    Pls give the advice, how to upload the resume in your website??

  • BHARAT RUCHWANI April 26, 2016, 12:58 pm

    I HAVE USING KOTAK CREDIT CARD BUT TODAY IT WAS VERY BAD EXPERIENCE WER IT SHOW THAT CARD DECLINE ,BESIDE PAYING THE PAYMENT ON TIME &EVERY THING ,THIS NOT DONE U DON’T VALUE FOR YOUR REGULAR CUSTOMER ITS BAD

  • Kumar.v.m April 22, 2016, 8:30 am

    Sir,
    Pls personal loan provide replacement sheet.
    Account no. 59298924
    Name. Kumar.V.M

  • Kumar.v.m April 22, 2016, 7:30 am

    Pls provide replacement sheet..

  • raja khan r.k March 27, 2016, 6:55 am

    sar mujh kotak mahindra bank me sar job 7062510173

  • Munjal January 23, 2016, 10:02 am

    One of the worst bank and pkease don’t use kotak credit card…no one is going to answer over email or phone…I am writing them for last 6 month but till know haven’t got any confirmation….

  • Pradeep Chatterjee January 22, 2016, 8:23 am

    Dear Mr. Udayji,

    I am a existing customer of your bank. I have a home loan account regarding the same I wanted some information. I tried to reach the customer service cell by dialing the toll free number. I was asked to register my number for a call back. This has happened thrice. I did receive a call and there was a recorded message of connecting the line to customer care officer wherein as usual the music was on and the line got disconnected. This happened twice. The third call a customer care officer by the name Vaishali came on line. I asked her for my home loan details for submission of income tax . I was told it takes 3 working days after the request is registered. First to get to Customer care is very difficult and then if a customer requires any information, which the customer should get without default ,the customer has to wait for the information. Is it the fault of the customer who has taken loan from your bank.
    Even when I said I require this on priority or let me speak to your higher authority , I was told we cannot give anyone’s number. I even said I am writing a mail to Mr. Kotak, prompt came the reply please go ahead.
    Is ‘int this arrogance from the bank officials.
    I hope on reading this mail appropriate action will be taken.
    Awaiting a revert from your end.

    Regards.
    Pradeep

  • rajiv aggarwal November 28, 2015, 12:46 pm

    card no. 4166 4415 0119 1710
    ref to our discussion with ur cc exu on 2nd nov for requesting wave off annual fee but we got a new bill instead of any positive decision. we had confirmed twice to ur rep that is a life time free card on very first day.
    now after waiting of ur reply,i may understand ur silent ,ur refusal. so u r requesting to cancelled these both card to avoid any confusion in future.

  • Yogesh Poojari November 5, 2015, 5:52 pm

    Dear Mr. Uday Kotak,

    This is been horrible experience with Kodak mahindra which I was not expecting your call center people are disgusting one say some thing and second say something eels. I wanted your email I’d where I can prove the truth what I have experience with your service center. I don’t want to publish this in what’s up and Facebook and other social media. As I believe in mahindra group with my experience. Waiting your reply.

    Regards,

    Yogesh Poojari
    9930432125.

  • R.PAPPUSAMY October 27, 2015, 12:04 am

    I want business loan with out security

  • SHIRISHA September 22, 2015, 8:36 am

    May i Know the process to open an Savings Account

  • pawan chamaria July 14, 2015, 11:36 am

    Dear Sir

    We have not received any formal reply from our branch head Mr. Gajendra Bachewar, Branch head Dhantauli , Nagpur. regarding our request for reversal of charges and only got verbal assurances which won’t suffice any more.

    As we have been receiving the verbal assurances since we have lodged our compaint on 16/01/2015 to the branch regarding pick and drop charges. Which has not got resolved instead we are again charged twice on every quarter end with out letting us know the reason why it is being levied.We had spoken with Mr. Amol and Mr. Suraj in the month of January then again in feb, march and so on.
    They assured that what ever it is shall be reversed and Mr. Suraj got transferred along with the branch manager, and now we have to again start digging afresh to new set of managers.

    Is this fair?

    These charges are baseless and amount to stealing from our account with out our
    prior knowledge, the act of debiting on some pretext won’t be accepted by
    us at any point of time.

    Please advise your back office to stop indulging in such practices
    immediately and reverse the charges thereof without further delay
    otherwise we shall be go higher up the order for such malpractices where
    you make the client fall into your trap of sweet talks at the time of
    opening of account and there on promising things which are never delivered,
    ironically they are financially damaging to the client.

    We have suffered on other counts to where you have sold several large
    insurance policies to us saying we have to pay just one or two premium
    later on selling the entire company to Excide life, This time the entire
    bank got sold, How do we trust your words.

    At one point charges are levied for pick and drop charges and on
    complaining about it, the same is reversed and other charge called service charge is
    levied that too on a back date.

    Have you seen a statement which gives two closing balances of a same
    account?

    Hope you would understand and reply me in time so that I can breathe easy.

    Regards.

    Pawan Chamaria
    Tirupati Enterprises.

    9021747880

  • bharatbhai April 29, 2015, 4:44 am

    dear sir i riquir without modgage loan again sanetari napkin and baby badyper gumji roll and soft roll manufacturing in Surat loan riquir from70000000 RUPEES again new mashine purchase and land purchase

    thanks your faithful
    bharatbhaliya 9824244732

  • aamir April 24, 2015, 2:10 pm

    should i come for interview tommorow

  • Nikunj Dhaduk April 7, 2015, 4:42 pm

    Dear sir / Medam,

    I not received wel-come letter for personal loan.
    I taken the loan before 3 month.
    Personal loan no.: SPLN Loan Account number 59509058
    I am very tired for it.
    I informed 5-6 times to your officer for it.

  • deepak kumar aggarwal March 15, 2015, 8:42 am

    Dear Nodal Officer,

    i was having a home loan with your bank no-HF33454614, i have faced lot of problem in closure and collection of the document, please see the mails exchanged between me and the banker.

    i want you please take necessary action and inform me the same.

  • Mohammad Zafar December 16, 2014, 3:34 pm

    I have submitted my Deriving licence as a photo
    Id Proof that is on a paper – DL no.5612004724 issued by RTO District Maharajganj UP which is called document u can search is on internet too.
    I have also submitted my voter I’d photo I’d issued by election commission of India.- I’d card no xcm1745645. But the person sent by ur bank branch Gautama Budh nagar noida returns the both document without any reason. I requested him please search the above mention document on internet as per banking norms but the don’t listen. This is my only docu ment I have. And I I am unable to withdraw my salary ( u are the banker of my company IEnergizer)due to not activation of bank account. Please do reply according on my email or mobile phone no. 8287617766 thanking you